sweet dreams

god morgon världen!

sitter i alinas säng nu och kollar lite på datorn och popar musik till the world ends :)

jag låg vaken till typ kvar i tre själv för alina somna!

 

tillbringade min dag igår och natt här med mina underbara kusiner. går kväll va en helt okej kväll.

vi stack till rampen vid nio kanske. satt där och sjung/skrek en hel del. wille och joel kom och joinade.

sen drog vi fyra hem till alina och diggade lite musik och pratade, och så. sen ringde alinas mobil och de visade sig att fler ville komma så då kom edvin och carlsson och joinade.

jaa.. vet inte riktigt vad vi gjorde, men vi kollade lite på datorn om ljunga motell som är övergivet med saker och ting.

alltså, sjukt vad läskigt de verkar vara där! helt fucking övergivet.. eller ja de är väl folk som kommer och gå som dom vill där.

ingen ville gå dit för klockan va ju typ tolv och så.. sjukt!

vi bestämde oss för att dra till ett annat övergivet hus isf.

jag, carlsson och edvin gick in för dom andra vågade inte, klosvart ju så kan förstå dom liiiiiiiiite.

va lite trist stämning så jag tänkte göra så de blev litre mer spänning, dom stog och kolla imot en trapp så då skrek jag bara för att lätta stämningen lite och de gick ju bra..

Dom vart rädd och hoppa 258 meter upp i luften tror jag. Jag börja att asgarva och de som sa va: de där va väl onödigt. vi går tillbaka till alina. jag: nejje.. jag trodde inte att ni skulle bli så rädd... :/

TRIST ATT INTE GÅ IN LÄNGRE JU.. men men, en annan gång då.

pusshej!

(inte jag som knäppt) Ljunga motell:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0