all of the lights

är hos pappa nu och sitter bara och tare lugnt framför datorn.

igår drog jag och hampus till carro i finsta. han kastade ved och jag följde med för att få träffa milo.
jag tog en runda bort till vikbron med milo och sen gick vi upp till mormor så hon skulle få se lille man, sen drog vi tillbaka till carro och dom :)
på kvällen spela vi kubb. putte och poppe kom och joinade. gick ju ... jättebra? för mig och carro..
spenderade även min natt där hos dom. der var helt okej.
nu är dom med milo på dagis. snart kommer dom och hämtar mig, sen bär det av till lägenheten doms där vi ska fixa till lite. sen åker vi nog hem till dom i finsta :)
saknar maria gidhammar nå oerhört mycket!




Kommentarer
Postat av: maria

ååh finaste du. du är bäst! <3

2011-04-29 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0