jag skulle bara kunna släppa taget om alla förutom en

känner mig för att bara ta och åka så sjukt långt här ifrån. åka till ett ställe där
ingen känner mig, ingen vet någonting om mig.
tänk att bara kunna börja om på nytt, vilken känsla.
jag känner att jag är redo för en ny plats med nytt folk, nya vänner.
less på alla rykten, alla falska "vänner". nog för att inte jag visar att jag inte vill vara med VISSA ELLER SÄGER det.. vilket jag kanske borde göra men jag gör inte de. vilka annars ska jag vara med och säga allt roligt jag vill berätta.
visst jag har väl vänner som betyder men jag känner att jag endå skulle kunna flytta ifrån alla och bara lämna allt som har varit och hänt bakom mig.
tänk, en ny början och du kan få det så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0