punkt och slut.

alltså när jag tänker efter nu. VEM VILL LÄSA ETT INLÄGG OM MOBILEN OCH SÄNGEN?
aja.. jag är lite trött nu men jag tänker inte sova, jag ska hem! hem till min säng.
men jag ska inte skriva nå mer om de.
tänkt: LOV!
snart äre sommarlov om typ lite mer än en månad, fyfan va härligt! :)
hoppas de inte blir som förra året bara, första dagen på lovet när det blev akuten för mig och mamma.
ett djupdike i ganska höghastighet.
dö åkrädd är jag alltid i den svängen nu. sitter spänd som ett jälva järnrör vaja dag typ för vi åker ju typ där varje dag.
bara att veta att man hade tur att vi klara oss är skrämmande.
bara att veta att mina ben kunde ha varit av äär skrämmande.
bara att veta hur dåligt och vilka skador man kan få så långt efter är skrämmande.
jag glömmer aldrig orden jag sa till dig innan.. bara för att jag anade..
jag skulle aldrig vela vara din kartläsare i djävulsrally om du va med där.
men nu vet jag, jag skulle kunna de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0