VARNING!

ett inlägg om min säng och mobil:

men vafan har ingenting att göra än att sitta här i väntan om att få komma till min stora, varma, sköna... tomma säng som väntar på mig.. kan bara föreställa mig hur skönt de skulle vara om att få vara i den nu.
kanske hade kunnat varit bättre om den dock inte va tom men de funkar ju endå lika bra, om inte bättre för då blire mer plats till mig och min mobil! mobilen ska få ligga på en egen sida inatt, WIEHO! annars har mobilen alltid fått sovit under min kudde.. alltså den får nästan alltid ligga under kudden men varför vet jag inte än..
men jag älskar min mobil typ hela tiden, eller ja nästan hela tiden förutom när jag inte har nån stöm i den för då får man ju fel!
dom två viktigaste och älskvärda sakerna i livet är mobilen och sängen punkt och slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0