- Livet är som en tärning. Det bästa man kan få är sex.

spenderade ju min kväll och natt i stöde.
jag, julia, majja och jessica sov hemma hos jessica i hennes pappas lägenhet.
kanon kul hade vi ialla fall. fett med ös!
drog bort till ica på kvällen där koivula, linus och jimmy var.
snacka vi lite med dom och knäppte fin fina bilder.
vi knäppte över tre hundra kort tror jag, as många blev de.
sen kom en gubbe och gick på vägen så då sprang jag och majja dit och snackade lite.
sen drog jessica, majja, julia och jag tbx hem till jessica och hade skoj.
senare kom koivula och linus. vi kom på ett bra kul jävla spel med fem tärningar.
KUUUUUUUUUUL DE!
men aja orkar fan inte skriva någe mer.
sist jag kollade på klockan inatt/morse var klockan tjugo över fyra.
sen sov man och vakna man tusen gånger.
sov bara någon enstaka timme. inte mkt iaf, men värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0